2012-07-25

Keksiviikko

Keskiviikossa mennään, niin vaan mäki täällä suomes oon jo melkein 2viikkoa ollut!
Heh, siinä missä kaverit valittaa ettei jaksais raahautua töihin niin mä olisin intopiukeena jos vaan töitä olis. Mutta ehkä niitä pian onkin, koska pääsin haastatteluun mikä on perjantaina ja toivottavasti saisin sen paikan. Eli peukut pystyyn!!

Oon ollut maailman laiskin kuvien ottaja, itseasias en oo edes kaivanu mun kameroita esille Ghanasta paluun jälkeen. Vois ottaa niskasta kiinni nyt ja lähtee vaikka ulos kuvailee ku ei oo muutakaan tekemistä. Mä kuolisin jos pitäis elää työttömänä, miten hitos ihmiset keksii tekemistä koko päivälle?

Vielä 2 tuntia ja sitte pitää lähtee heittää mun rakasta, aina iloista pikkuveljeä sen harkkoihin ja sen jälkeen Annikan kanssa lenkkeilemään(löntystelemään ja juoruilemaan). Seuraavan kerran lupaan palata kuvien kanssa, jos vaikka pystyisin vihdoin katsomaan noita Ghanakuviakin...

Lauantaina sit salmiakkikossuu okei?! On kuiteski Vauhtiajot, vuoden tärkein tapahtuma! Voitaisiin mennä vetämään niin sanotut perseet fiilispuistoon, eiku keskuspuistoon. Mikä ikinä olikaan ja sitten kuselle kirkon pihaan, ai että nuoruus... Tai ehkä me valitaan se baari kuiteskin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti