2012-08-23

Weekendiii

Weekend festival.

Oli ihan mahtavat festarit, vaikka menikin ihan erilailla kun mulla oli ollut tarkoitus. Mun piti siis mennä kaverin kanssa hotelliin, mikä oltiin varattu meille joku kuukausi sitte. No kaveri tuli kipeeks ja päädyinkin sitte telttamajotukseen mun kahden muun kaverin kanssa. Loppujen lopuksi oon todella iloinen, että menin telttaan. Ne ruuhkat  ku olis pitäny festareiden jälkee lähtee vielä bussilla niin siinä olis varmasti helpolla saanut kulutettua sen 4h. Leirintään kun käveli sen 5min XD.

Okei, eihän toi leirintäkää mitää luksusta ollu, nimittäin vettä ei saanut mistään muualta kuin fastarialueen sisältä, säkällä päästiin la aamulla suihkuun(niitä ei siis pitänyt olla), suihkujahan oli tasan 2 ja 1800 teltassa majottuvaa... Ja sunnuntai aamulla kaikki vessat oli suljettu. Mutta en valita, hyvin me pärjättiin!

Ai niin ja kun aluksi oli tarkoitus lähteä autolla ja vasta torstai iltana kuultiin että sehän ei käykkään, niin yllätys yllätys kaikki junat seinäjoki-helsinki oli täynnä perjantai aamusta. Noh otin siis junan ensin tampereelle ja sieltä Annikan ja Tuomon kanssa sitten Helsinkiin. Eihän sekään menny ihan suunnitelmien mukaan... Juna Seinäjoelta Tampereelle oli yhtä tuskaa, radassa oli jotain vikaa ja kun ysiltä mun oli tarkotus olla treellä niin olin siellä kymmeneltä ja juna Helsinkiin lähti 10.06, tuli pikkukiire ja juoksin ihan hädässä rinkan kanssa seuraavaan junaan, just ehdin :-)

 Odotellaan Skrillexin alottamista? Ihanaa oon vieläkin ruskea!!!!!
 Skillex alotti ihan mahtavasti! Ainut vaan et se esiinty liian aikasin, ei ollu fiilis nii katois vielä tos vaiheessa.




 David Guetta oli AIVAN MAHTAVA! Apua, en oo kyl ennen ollu samalaisella keikalla, jotenki kaikki jakso hyppiä ja pomppia melkein 2 tuntia! Tuntu et toi aika meni liian nopeesti.
 Meidän teltta oli hieman täynnä, heh heh XD Eikä öisin voinu edes kääntää kylkeä...


 Annikan uimapatja, mikä ei mahtunu telttaan... Joku kähvelsi sen vipana yönä, toivottavasti se pääsi parempaan paikkaan.








 Hurts oli myös ihana!

2 kommenttia:

  1. Hahhaa, en ymmärrä, mistä johtu, mutta tuolla meidän teltas kyllä riitti naurua! :D molempina aamuina kaikilla hirvee hepuli.. eikä kukaan valittanu, että onpa nukuttu huonosti!

    ps. oon vähä surullinen mun uimapatjan puolesta :(
    pss. oli MAHTAVAA! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo todellaki, ei kyl tullu missään vaihees sellanen epätoivonen fiilis :-DD Ens vuonna taas jollekki festareille ja leirintää okei??? Mut ei weekendii...

      Poista