2012-11-01

Me pɛ Turku


Ei hitsi mä  rakastan Turkua! Jos mä vaan joskus ikinä tuun asuun suomessa niin Turusta mut tulee löytämään!

Muuttaisin niin mun kaverille Anulle  vuokralaiseks, mut sen 22neliön kämppä on hippasen liian pieni kahdelle :-D Vaik hyvin mä siellä 3 päivää selvisin! Olin hyvä vaimo, ku tiskasin astiatkin kun Anu oli koulus.
Turussa vaan on ihana olla, ne vanhat talot, laivoja, kaikkee!! Miten ihana oli kävellä keskustassa illalla, siis vaan kävellä. Mulla ei ikinä tulis mielee kävellä seinäjoen keskustas huvin vuoks..

No mun tulevaisuuden suunnitelmat on muutenki vähä hakuses vielä, et en tiedä mistä tuun itteni löytämään vuoden päästä. Onneks siihen on vielä aikaa, kai tää elämä tästä selkenee pian :) Tai on kyl selventyny jo ens kesään asti, mut sen jälkeen ei mitään hajua! Et ideoita otetaan vastaan.

Tänään olis taas töitä illalla ja huomenna ja ylihuomenna ja yliylihuomenna jeah.
IMG_7371 IMG_7370 IMG_7369 IMG_7367 IMG_7365 IMG_7364

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti