2013-02-08

Kaveri ei pidä meitä minään, ei se mitään haittaa

Moi taas,
Eipä mulla mitään ihmeellistä kerrottavaa teille ole. Täällä on taas ihan pirun kylmä ja keväästä ei tietoakaan :( Nyyhkis!
Mun päivät menee edelleen samalla kaavalla, miten ennenkin.
Ainiin, mä olin Jennin kanssa Subwayssa syömässä öö viime lauantaina iltana ja pähkäiltiin että hitto vie ku pitäis se opettaja mulle löytää joka osais opettaa saksaa. Noh, jotenki ihmeen kautta Jenni sai yhen subin työntekijöistä tuleen opettaan mulle saksaa kerran viikossa. Se on 19-vuotias jätkä joka me ninmttiin The Cutie :-D
No herran sitten ilmesty eilen meille ja joo.. En mä tiedä kuinka pimeenä se mua piti, mutta luuli etten osais sanoa saksaks edes hei, eli hallo. Voi morjensta sentään. Päätettiin ny kuitenki kattoa yks kuukausi et miten sujuu, et sanotaanko sille heipat vai saako se kunnian jatkaa mun opettamista. Ei meinaa tuu oleen helppo homma, kun Wir ja Ihr on niin saatanan hankala lausua!! Ja kelatkaapa jotain vähän pidempiä sanoja, hitto soikoon. Annika, miten sä oikein pystyit siihen??
Mut lisäplussa siitä, kuten sen nimestäkin voi päätellä että aika komea miehenalku se on :D Että jos en opi mitään, nii saan kerran viikossa silti kattella sitä haha!

Sitte asiasta sukkahousuun. Yritin ottaa videota, että kuulette kuinka hyvin tytöt osaa tehdä musiikkia. Ihan hyvä alku, kunnes Emmi huomas et mulla on kamera ja halus tietty tulla syömään sen.. Ja toi mun AU kiljahdus johtuu siitä, et Emmi roikku mun housuissa ja mun ihossa :-D





Ens viikonloppuna lähdetään Lübekiin Jennin kanssa, siitä tulee varmasti mukavaa jee!
Mut hyvää tätä viikonloppua kaikille <3

2 kommenttia:

  1. kysypä sun mammalta siellä, että mitä seuraava sana tarkottaa.
    der körperschaftsteueranrechnungsverfahren

    :D kyllä, se on yks sana! ja suomeks se tarkottaa yhtiöverohyvitysjärjestelmä :D

    pitää skypetellä joku päivä! <3 mä väännän täällä koulujuttua, jossa on deadline klo 00 ja kello on nyt puoli ykstoista. kyl tää ehkä tästä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei jumankekka, toihan on yhtä siansaksaa :-D
      Mut siis toi r:n lausuminen on jotenkin äärettömän vaikeaa. hiton suhiseva ärrä!
      Joo olisko sunnuntai ilta mitään, esim 8 sun aikaa?
      Hahahha, hyvä ettet oo ottanu mitää stressiä noista kouluhommista, onhan sulla täs ny tunti aikaa tehä se XD

      Poista