2013-03-14

Haaste


Sain tälläisen kivan haasteen Ainolta, onkin kiva saada jotain uutta tännekin eikä noita lasten kuvia 24/7...
IMG_4015


Ohjeet: Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

IMG_3975

11 asiaa minusta:
  1. Haluaisin oppia espanjan kielen täydellisesti. Ja lähteä vaihtoon Etelä-Amerikkaan.(köh, köh eihän mulla edes ole koulupaikkaa, mutta aina voi haaveilla eikö? 
  2. En pysty nielemään pillereitä, vaan ne on pakko pureskella.
  3. Yritän elää hetkessä, ja useimmiten onnistun siinä.
  4. Olen eronnut kirkosta, koska se ei kuvasta sitä mihin uskon.
  5. Lopetin lihan syömisen luettuani kirjan Eläinten Syömisestä.
  6. Mulla on ihanin koira ikinä! Ja se täytti tänä vuonna jo 6vuotta..
  7. Olin nuorempana vuoden karkkilakossa, nykyään en selviäisi päivääkään ilman herkkuja :D
  8. Oon aika kotihiiri ja tykkään olla yksin. Haluan myös ihan pienen yksiön, kun muutan omilleni. En voisi edes kuvitella asuvani jonkun kanssa.
  9. Pystyisin juomaan Pepsi Maxia ainakin 2litraa joka päivä. Onnekseni se maksaa kuitenkin sen verran, etten pysty sitä ostaa joka päivä.
  10. Tykkään kuunnella musiikkia kun menen nukkumaan ja nukahtaa kuulokkeet korvilla.
  11. Pystyn hillitsemään vihani aika kauan, mutta kun mun mitta tulee täyteen niin sitten pamahtaa ja lujaa. 
IMG_0477Gaalailta+jatkot 169

Ainon kymysykset:
1. Mitä haluaisit osata?
 - Haluaisin osata olla meittimättä mitä muut ajattelee musta ja tehdä just niinku haluan.


2. Minkälainen olisi sinun maailmanympärimatkasi reitti?
- Kiertäisin Itäeuroopan - Länsi-Afrikan - Australian - Uusi-Seelannin - Etelä-Amerikan. Heh ja kaikki siltä väliltä jos pystyisin ;)

3. Mielestäsi kaunein sana?
-  Lause jonka haluan myös tatuoida muhun on Memento Vivere. Mutta sana.. Ei tuu just mitään mieleen :D

4. Meri vai järvi?
- Meri, koska se on niin suuri ja mä tunnen itteni vapaaksi kun katson merelle.

5. Sinua inspiroiva henkilö?
- Äiti!

6. Jos saisit valita hyväntekeväisyyskohteen, jolle voisit lahjoittaa miljoona euroa, mikä se olisi?
- Orpokoti Ghanassa tuli ekana mieleen.

7. Erikoistaitosi?
- Äh, mulla on valokuvamuisti. Ja tiedän aina missä mikäkin on jos olen sen joskus nähnyt.

8. Lempiaamupalasi?
- Kyllä se kunnon valiojogurtti on vaan hyvvää.

9. Suosittele kahta lempielokuvaasi.
- Oon niin surkea katsomaan leffoja. Mut pakko sanoo Twilightin kaikki osat(viimestä en oo kyl vielä nähny) ja Mamma Mia!

10. Hauskin unesi kautta aikojen?
- No tos yks yö olin Justin Bieberin avustaja ja asuin myös sen kotona. Meillä oli sellanen lentävä auto, mist lähetettii robottilintu aina sen talon sisälle ensin, että se sit avas meille oven.. Ja tottahan toki me myös rakastuttiin <3

 11. Projekti, johon seuraavaksi aiot tarttua?
- Relaamaan vähän enemmän, ja olla ottamatta kaikkia juttua niin henkilökohtaisesti.

Mun kysymykset:
1. Missä maassa haluaisit asua?
2. Lempi kirja?
3.  Valitse Syksy vai Kevät ja perustele miksi?
4. Mihin olet koukussa?
5. Missä ajattelet olevasi 10 vuoden kuluttua?
6.  Oletko taikauskoinen? Jos olet, mihin kaikkeen uskot?
7. Mikä sulta meni viimeksi rikki ja miksi?
8. Paikka jota inhoat?
9. Hyppäisitkö benjihypyn?
10. Mitä kieltä haluaisit oppia puhumaan?
11. Viimeinen asia mitä teet ennen nukkumista?


Haastan seuraavat bloggailijat:

The most sweetest dream
Looking for joy
Äiti oon elossa.
Una chica
Hetkiä

Apua, en keksi muita.. :D No eikai sillä niin väliä!
IMG_2463

IMG_0441

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti