2013-07-01

Maailma on tehty meitä varten

Katos, se onkin jo heinäkuu. Hupsista.
Mä oon painanu menemään aikalailla töissä, töissä ja töissä. Mutta sehän ei haittaa yhtään, sillä tykkään siitä paljon! Ainut huonopuoli on se, kun töitä on aina 3päivää ja sitten 1lomapv. Eli eipä tänä kesänä oikeen minnekkään pääse lähtemään.
Onneks Provinssiin ehdin lauantaiksi ihanan Miran kanssa ja Weekend odottaa mua ja Annikaa! Jeij, ei paha kesä ollenkaan :)

Viime yönä heräsin kolmelta, kun rakas veljeni seison mun huoneen ovella ja kuiski mun nimeä.. Ai että, suosittelen kokeilemaan, ihana herätys kaikenkaikkiaan. Niin, ja syy miksi se mut herätti.. Hänellä oli kuulemma tylsää. Ja aamulla äiti tulee vielä herättämään puoli7, kun se ei osaa päättää mitä se tekee sen autonsa kanssa. Huomaatteko kuinka rankkaa mulla on?!

Lauantaina suuntaan nokkani kavereiden kera mummin mökille! Sitä odotellessa :)

Pari kuvaa Provinssilauantailta :) Kyl se vaa nii on, että sinne kannattaa lähteä joka vuosi, aina on hauskaa! Ainii ja tapasin mä unelmien miehenki siellä, itseasias 5.
Ja mites noi mun oranssit latvat, kelasin tänää hakee oranssin shokkivärin ja värjätä! Toivottavasti ei tuu mitään katastrofia heha.P6151264P6151256P6151244P6151241P6151239P6151208P6151204

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Ja hei nyt noi oranssit latvat ei näytä yhtään hullummilta, itse asias aika siistit!!:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIkö, värjäsin eilen ne kunnollisella värillä, mut ei se ottanu tarpeeks :-(

      Poista
  2. Ootko jo käyttäny sen lopun siitä pinkistä väristä? :D

    -Emmi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itseasias laitoin sen silloi Hennan juhliin, mut en tykännykkää ja pesin päivän aikana mun hiukset varmaa 5 kertaa haha :-D

      Poista
  3. Joo mä diggaan kans tosi paljo noista oransseista, nyt vaa värjäilemää! Just käheet näin kesällä ;-) Ja Rovinssia ei sitte missata ens kesänäkää OK?!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, done! Joo ei todellakaa, ihan sama mitä siel esiintyy nii sinne mennää! sovittu?!?

      Poista