2013-08-29

Sä oot jee jee

Katsoitteko eilen illalla Docventuresin? Kai ootte edes kuullu siitä, no jos ette nii suosittelen katsoon sen ekan dokkarin vaik yleareenasta. Ihan älyttömän mielenkiintoinen dokkari uskonnosta. Siitä tarvitseeko ihminen Gurua tai muuta suurempaa uskoakseen johonkin ja saavan apua siitä elämään. Vai onko kaikki vaan ihmisen omassa päässä ja kun uskoo itseensä voi saavuttaa mitä tahansa.
Docventures tulee siis vielä 11 keskiviikkona, aina klo 22.05. Joka viikko on eri teema ja sen pohjalta katsotaan dokkari ja sit on joku yllätysvieras jonka kanssa keskustellaa siitä sitten.

Ihmiset on koko elämänsä tarvinnut jotain suurempaa mihin uskoa ja kääntyä puoleen, niin mäkin uskon johonkin suurempaan, maailmankaikkeuteen ja energioihin. Myös joihinkin ihmisiin, jotka on ollut täällä, heha sitä on nii vaikeeta yrittää selittää :-D

Nojoo, mut tähänpäivään. Enää tänään ja huomenna töitä, sitten se on ohi! Ohi 3kk kestänyt kesätyö, huh huh ku aika on mennyt nopeasti ja näin vaa tääkin työ loppuu.
Mutta haasteet ei lopu siihen, sillä sunnuntaina mä pakkaan mun kamat autoon ja muutan Turkuun. Noin vaa, ku mä jotain päätän nii sit mä sen teen ilman miettimistä. Ei oo vielä työtä eikä mitään, mut luotan siihen et kaikki selvii :)
Ja kertokaa hei, mistä tätä tavaraa oikeen tulee? En halua ees laskee et montako muuttolaatikkoo on jo täynnä.. Ja läheskää kaikkia tavaroita en oo saanu jaksanu vielä pakattua. No onneks lauantai on vapaa, nii silloin saan kaikki loput toivottavasti laatikoihin.
P8290186
Tältä meillä näyttää jokaises huonees, kiitos mun :)


Oon kattellut myös lentoja Ghanaan joulukuussa, ja ne olis nyt sellanen 950€ meno-paluu, eli ei paha! Ainut mikä tätä Ghanaan lähtöä haittaa on se, että kun etin mulle nyt työn Turusta, niin kuka työnantaja suostuu siihen, että lähden kuukaudeksi Ghanaan..  Enkä varsinkaan haluaisi alottaa sitä työnhaku rumbaa Ghanasta tullessani!IMG_6129IMG_6234IMG_6253

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti