2013-09-05

Turku I'm home

Täällä sitä ollaan, Turussa.
Tässä muutama kuva mun kämpästä, osa on aika tummia, mutta toivottavasti niistä edes vähän saa selvää :)
Ainiin, miksi oi miksi mulla ei ole liesituuletinta? Paistoin eilen kalapuikkoja ja koko asunto haisi vielä illallakin vaikka oli ovet ja ikkunat auki.
Miksi mun pitää opetella pyöräilemään autojen seassa ja näyttämään kädellä mihin haluan kääntyä?
Miksi Citymarket on mun lähin kauppa ja oon käynyt siellä jo noin 100 kertaa? Olisi paljon helpompaa jos ei olisi kauppaa lähellä, niin rahat säästyisi .-D
Miksi NRJ ei toimi mun asunnossa? Kaikki muut kyllä toimii.
Miksi mulla on niin paljon tavaraa?
Miksi mun vessa on niin pieni, ettei siellä mahdu edes kääntymään?
Miksi mä tykkään jo Turusta niin paljon?
P9040187P9040188P9040190P9040191P9040192P9040193P9040194P9040195P9040196P9040197

5 kommenttia:

  1. kiva kämppä sulla! =) aika hassuu ku ei oo liesituuletinta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heha kiitos :-) Sinänsä ku tän otin tietämättä mitää muuta ku et on 28neliöö, nii aika hyvä valinta :-D Joo mä en ymmärrä miks mullei oo liesituuletinta, sen luulis kuuluvan jokaseen asuntoon....

      Poista
  2. Heei vähä kiva kämppä! :) löysit sen vaaterekinki sit, ja pöydän! Kaikki tarpeellinen siis! Mites nuppu on sopeutunu ja oleks joutunu kerää pököleitä XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heha kiitos, se odottelee sua saapuvaksi ;) noo nuppu ajaa mut hermoromahduksen partaalle, tiäks aina pitää miettii et kauanko se on jo ollu yksin himas :-D Ja voi kyllä, olen joutunut keräämään pökälaitä, kun ihanat vastaantulijat muutan kivittäis mut!

      Poista
    2. niinpä, se nakinki kans ku saa kokoajan murehtii sitä et millee se pärjää siel yksin :D Täytyy kattella, haluun kyllä estottomasti tulla käväsee! :)

      Kati

      Poista