2013-11-27

Moi taasen!

Apua melkein 2kuukautta ku oon viimeks käyny täällä, olisko aika tehdä muutos?
Paljo on ehtiny tapahtua, vai onko sittekkään XD
Vielä on sama työ Hesburgerin kassalla, mutta onneksi sain myös yökerhosta viikonlopputyön, sillä ei olis rahat muuten riittänyt..
En oo ehtinyt käymään Seinäjoella pitkään aikaan, mutta pian siihen tulee muutos, sillä mulle oli laitettu vapaata töistä melkein viikko ja päätin et meen siksaikaa sjoelle syömään ilmasta ruokaa ja kiusaamaan kavereita ;)
Paskaahan täs on vaan se, et koska en omista opiskelijakorttia niin meno-paluu kustantaa sen 100e verran. Eli ei mikää itsestäänselvyys. Oon yrittäny pitää tiukkaa linjaa ostosten suhteen ja ku saan ton vuokranki maksettua, niin saapi toivota et tilil olis viel se raha lippuunki :-D
Äh, sit pitäis jouluks jostain saada se toinenki satanen et pääsen silloinki pariksi päiväksi sjoel. Joulu kyl ei oo ikinä ollu mikää iso juttu mulle (siitä saan kiittää äitiä, itse joulunvihaajaa), mutta en mä sitä täälkää haluu yksin viettää.
Mitäs vielä, Turku on edelleen ihana, mut kyl se uutuuden viehätys on jo vähä kadonnu. Bussin odottaminen oli aluks ihan jees, mut nykyään jos se on minuutinki myöhäs niin oon repimäs pelihousujani.. Ja hei kuinka hirveetä on tulla kotii pitkän työpäivän jälkee ja tajuta ettei oo yhtään mitään ruokaa himas, ja mikä pahinta on et sitku on saanu raahauduttua kauppaan nälkäsenä nii ostaa van karkkia ja vetää sitä sit :-D Hieman säälittävää.. Kyl elämä oli helppoa, ku asus äitin luona!
Ainii ja kaikki varmaan on kuullu Pekka Hyysalosta, mä olin pitkän aikaa ihan kujal koko herrasta ja kun mun kaverit rupes siitä keskusteleen olin kysymysmerkkinä ku en tajunnu yhtään mitään. No ne pakotti mua ottaan nistakasta kiinni ja selvittää vähä asioita ja ku mä sit katoin sen mindokkarin, niin itkin sen 15min pukeen. Miten voi olla noin positiivinen ja niin cool tyyppi! Oon nähny Pekan menemäs lenkil parikertaa tästä vierestä mis asun, mut en oo uskaltanu sanoa hänel mitää, vaikka oon käyny mielessäniki et mitä sanoisin.. Noh, ehkä ens kerralla sit :-D

Nojoo siinä kaikki, ens kerral jos saisin vaiks kaivettua ton kameranki kaapinperältä ja vielä otettuu kuviaki.. Kyl mun elämä on haastavaa!!

2 kommenttia:

  1. Hej, olisi kiva kuulla sinun tämän hetken ajatuksia Ghanasta, miten se aika muutti sinua ja miten se on tällä hetkellä elämässäsi mukana? :)

    -Akua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi, kiitos ideasta yrtän toteuttaa tän mahdollisimman pian! :)

      Poista