2014-01-17

Pieentä takapakkia



Mä en tiedä, miten mä kestän ku kaikki lähtee ulkomaille! Yks ihanuus otti ja lähti Barcelonaan, toinen ihanuus Buenos Airesiin ja kolmas ihanuus lähtee ihan näillä näppäimillä Sevillaan. Ja määäää oon jumis täällä kylmässä suomessa. Okei, yks positiivinen asia, että on lunta ja valoa :) Tää liian pitkä pimeys kyl oli aika raskasta, mutta onneks se muuttui valoisuudeks.

Oon kyl miettinyt(päättänyt) lähteä reppureissaamaan, mutta siitä lisää myöhemmin, kun oon saanut kaikki hommelit hoidettua.

Ainiin, on tää elämä ottanut vähä takapakkiakin!! Nimittäin löysin mun sokerista täs pari viikkoa sitten toukan, sellasen pienen mustan ällötyksen. No säikähdin niin pahasti että se lens suoraa viemäristä alas ja kaikki sokerit meni roskiin hehaa.. No, siivosin sen jälkeen keittion kaappeja, eikä mitään ihmeellistä enää löytyny ONNEKSI! Noh, muutama päivä Laura oli täällä ja meidän oli tarkotus leipoa. Laura otti vuuan esiin ja peräänty äkkiä kauas, no mä tietty rupesin kiljumaan ja Laura myös.. Saatiin rauhoteltuu ittemme ja Laura sanos, ettei kerro mulle mikä se oli, jossen lupaa olla kiljumatta. No mä tietty lupasin, mutta kun sain kuulla vuuassa olevan toukkia alkoi kiljumishuuto uudestaan. Jos tästä nyt jotain "positiivista" pitää sanoa (sen lisäks että Laura joutu hankkiutua eroon niistä toukista), niin tiedän nyt ettei mun naapurit tuu pelastamaan mua jos tänne tulis vaikka murhaaja. Sen verran kovaa nimittäin kiljuttiin, että ihan hävettää..
Nyt on kaapit myrkytetty, enkä halua nähdä niitä toukkia enää ikinä!

Ainiin2, Nuppu herätti mut eilen oksentamalla mun lattialle ja matolle. Ja töistä tullessani, se oli ruikunnu samaiselle matolle.  En edes yrittänyt saada sitä paskaa pois, vaan matto odottaa nyt pihalla roskiin menoa. Turha sitä on pesulaan viedä, sillä ostin sen Kontista 6eurolla...

Rakas ystäväni Annika koukutti mut uudestaan Candy Crushiin, sillä nykyään siinä voi tehdä eksta tehtäviä, että saa aukaistua uusia tasoja!!! Eikä tarvi rassata facekamuja niillä pyynnöillä ;)








4 kommenttia:

  1. ihana toi eka kuva! ja nuppu tietty ;) ooksää leikannu sun hiuksia? näyttää jotenki paljo lyhyemmiltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuppu on oikee maanvaiva tällä hetkellä! XD Ja joo, jouluna äiti leikkas ne nopee, nyt ne on ihan eripituset kummaltaki puolelta..

      Poista
  2. Voi Emmi en malta odottaa, että kuulen sit sun kokemuksia reppureissulta! Ihania kuvia, outo sanoo mut on jopa vähän ikävä Suomen talvea, sitä raikkautta hehe! Love you!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en malta odottaa et pääsen l'htemään! Heha, eiks se vähä nii oo et aina kaipaa sitä mitä ei voi saada, mut nautis nyt siellä lämmössä!! <3

      Poista