2015-04-22

Long long time

I'm back!
Mun reissu on ohitse. Tosin ei aivan mun omasta tahdostani, sillä sairastuin Indonesiassa ja vietin viisi päivää Malesian sairaalassa. Täytyy myöntää, että jos vertaan sairaaloita Ghanassa ja Malesiassa niin kyllä Malesia oli luksusta. Olin huoneessa neljän muun potilaan kanssa ja mitä, täällä sai ruokaa monta kertaa päivässä ja jopa suihku löytyi! Sain myös super tyylikkäät vihreät sairaalavaatteet.
Ainoana miinuksena täytyy sanoa, että kun jouduin elämään sen hitsin tipan kanssa ensimmäiset kolme päivää ja vessana oli perus kolo maassa. No ei siinä mitään, mutta sen tipan kanssa oli ihan mahdoton käydä vessassa ja aina onnistuin kääntämään käteni niin että veri tuli siihen letkuun ja kun yritin saada sen takaisin mun suoneen se jotenkin tukki sen koko neulahomman.. Hoitajat joutui laittamaan mulle sen neulahässäkän yhteensä viisi kertaa, kun aina sain sen epätoimintaan XD
No mutta se siitä, selvisin ja oon nyt ihan kunnossa.

Muuten mun reissu oli ihan superhyper makee. Puolitoista kuukautta Thaimaassa, kuukausi Indonesiassa ja loppuaika Malesiassa. Mä näin ja koin vaikka mitä, mutta niistä lisää myöhemmin :)













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti