2012-09-28

Magic nd mold

Moi taas, vähän on jäänyt tää kirjottaminen. No, enpä mä oikein kuviakaan oo napsinut.
Oon ottanut pari sekalaista kuvaa täs parin päivän aikana, nii ajattelin ne laittaa tänne.


Mun sisko oli käynyt puolukassa ja toi sitten mullekki asti niitä. Puolukat on vaan niin hyviä! Mä tykkään kaikesta happamasta, syön usen myös sitruunan sellaisenaan, nam :)


Tää toppi oli mulla Ghanassa mukana. No eipä sitä siellä oikein tullu käytettyä, tuubitopit oli parhaita. Joku mielenhäiriö mulle tuli ja halusin kuiteskin tuoda tän takasin tänne suomeen. Joo älkää kysykö miksi. Kyseinen toppi oli kuiteskin vielä silloin ilman noita länttejä. Noh, tää tais maata mun rinkan perällä ensin jonkun kuukauden ja sitten pesukopas saman ajan. Kun vihdoin tää pesusta tuli oli siinä noita länttejä. Toi on varmaan hometta, että voi morjens :-D Olisin vaan jättäny Ghanaan...
 
 
Mä saatan olla hieman taikauskoinen ja tähän unisieppariin ainakin uskon! Oikeasti tää on mulla ikkunassa, että ekat valonsäteet osuu tohon verkkoon ja polttaa pahat unet. Mutta pesin mun ikkunan, niin siirin tän hetkeksi sivuun, nyt se on taas onnellisesti ikkunalla <3
 
Edit, Miksi voi miksi noi kuvat menee ton kirjotuksen päälle??
Ja miksen osaa tehdä tästä leveempää???

2 kommenttia:

  1. ihana toi unisieppari!! mistä se on? :)
    ja noita leveyksiä saa säädettyy ulkoasun asetuksista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eiks oo :) Äiti on sen mulle joskus ostanut, mut tais olla korundista. Ja kiitos vinkistä, nyt osaan taas vähä paremmin käyttää tätä bloggeria :-D

      Poista