2012-09-19

Valkoinen masai

Kävin muutama päivä sitten tossa uudessa kirjastossa ja kyllä oli muuten hieno! Mulla oli ollut omat epäilykset, mutta olihan se aika mahtava. Varmasti tuun menemään sinne uudestaan kuluttamaan aikaa ja lueskelemaan :)

Mutta oli mulla syykin miksi sinne lähdin, nimittäin halusin lainata Valkoinen masai kirjan. Oon kuullut tosta kirjasta jo monta vuotta sitten, no silloin se jäi. Ghanassa yhdellä vapaaehtoisella oli ton Valkoisen masain toinen osa, tietysti saksan kielellä, joten enhän mä sitä voinut lukea. Soitin kuitenkin äitille ja pyysin häntä ostamaan tuon ykköskirjan ja lähettämään mulle se sitten Ghanaan. No äiti etsi ja etsi, muttei löytänyt sitä.

Nyt kun tulin suomeen, muistin taas kyseisin kirjan ja yritin etsiä sitä netistä, että voisin sen saada itselleni. Sitä ei löytynyt mistään... Olin jo vaipua epätoivoon, kunnes keksin että sehän voisi olla kirjastossa. Kaivelin mun kirjastokortin jostain laatikon pohjalta ja lähdin kirjastoon :) Sieltähän se löytyi!

Oon nyt yli puolet lukenut ja on ihan mahtava kirja! Ei varmasti kaikille nappaa aiheeltaan, mutta jos yhtään kiinnostaa lukea Sveitsiläisen naisen kokemuksista, kun hän rakastui Keniassa masai soturiin ja muutti hänen luokseen asumaan, niin suosittelen! Me pe paaa!

Nyt pitäis ruveta etsimään tota kakkososaa, sitä en ainakaan kirjastosta löytänyt :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti