2012-09-02

Tilauksessa äkkilähtö aurinkoon!

Tenerife, Puerto de la Cruz.
Se oli mun viimenen ulkomaan lomareissu, niin siis jos Ghanaa ei lasketa. Ja eihän sitä lasketakkaan, koska se ei millään tavalla ollut lomaa.
Otettiin mun kaverin kanssa äkkilähtö heti kirjotusten jälkeen keväällä 2011. Meillä oli silloin tiedossa vaan Tenerife, ja hotellit sun muut saatiin tietää vasta paikan päällä. Noh, hotelli oli todella hyvä, jopa 3tähden huoneistohotelli. Siellä vaan oli ihan helkkarin kylmä, ainaki 2 neuletakkia piti olla päällä ettei olis kokenu jäätymiskuolemaa.
 
Ja no Puerto de la Cruz oli sellanen eläkeläispaikka, oltii varmaa ainoita nuoria koko paikas :-D Mut ei se haitannu ja oli sellanen ihana rentouttava shoppailu (paino sanalla shoppailu) lomaviikko.
Kirsi koska uus äkkiähtö?
 
Tuli siis vaan mieleen, että haluisin lähteä ulkomaille lomalle! Mut en kyl lähtis mistää hinnasta millekkään pakettimatkalle, en sitte millään. Mun unelmana olis lähtee joskus reppureissaan nois muiski afrikan mais ja sit päättää se vaikka Ghanaan. Haluisin nähdä ainaki Côte d'Ivoiren, Gambian ja Malin. Että kuka lähtee messiin??? Ja sit Intiaan ja Balille ja jokapaikkaan.....
 
Tammikuus mun elämä taas saattaa taas hippasen muuttua, mutta siitä lähempänä lisää. Tänä aikana nimittäin voi tapahtua mitä vaan. Mutta jos kaikki hyvin menee tammikuus tää tyttö jättää suomen taas hetkeks aikaa..
 
Mut nyt tän hetkiseen tilanteeseen ottaisin joskun kivan aurinkoloman, missä ei olis sataamiljoonaa turistii pyöriis mun ympärillä, vaan sais kattella kunnolla paikkoja ja nähdä sitä kulttuuria.
 
Nyt vaan kuvia siis teneltä:




Sangriaa tuli juotua joka ilta, hehe ehkä välillä vähä liikaaki..



 Meillä oli myös kovat suunnitelmat, et nyt vedetää hitosti hyvää jätskiä. No tää kuvan reissu jäi ensimmäiseks ja viimeseks...








Asiasta sukkahousuun, miksen mä vieläkää osaa käyttää ÄÄÄÄ-kirjainta, vaan kirjotain kaikki äät eka aaksi..... Kiitos tästä Ghana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti