2012-09-03

Laiskuuspäivä

Mun päivään on kuulunut kotona köllöttämistä, skippasin työtki ku tiesin et se vaan olis ruvennu vituttaa :-D Että terveisiä vaan, olen maailman laiskin ihminen! No pääsin mä sentään salille asti ja sen jälkeen kävin vielä vähä kuvailemas tos joella ku siitä on nyt viikko jo kaadeltu puita.. Et se näyttäis kivemmalta, mut tiedä nyt sit.

Hommasin ehkä mulle myös kakkosduunin, tai itseasias se olis kyl kolmosduuni. Mut katotaa nyt, se vaikutti vähä hämärältä, enkä ehkä ekana sinne olis menos. Mut työtä on pakkopakko saada, muuten ei rahnaa tipu. Ja ku tohon tammikuuhun mennes tulis olla vähä säästöski sitä massii :-) Twiksi raha on muuten sika, heha... Ja lapset Ghanassa mulle sano aina et: Ma me sika=Anna mulle rahaa. Sit siihen vastattiin et Me ni sika=Mulla ei oo rahaa. Kyllä Twi olikin helppoa!

Huomenna pitäis mennä sairaalaan kaiken maailman testeihin.. Olikohan niitä joku 15 ja sit vielä röntgen päälle. Ihanaa (NOT)! En siis oo parantunu Ghanan tulon jälkeen, vaan kaikkia vaivoja on jäänyt. Että sitä odotellessa ku ne jotain matoja bongaa mun elimistöstä... Hope not.







2 kommenttia:

  1. mihin sä oot oikee lähös? voiku itekki pääsis!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron sitte ku nähdään taas, koska kaikki voi vielä muuttua :-D Ja hei, pian säki oot vapaa tosta koulusta!!

      Poista