2012-10-11

Take what you can get

Tiedättekö kun on niitä päiviä, että näyttää ihan hirveältä ja minnekkään ei voi lähteä ilman hirveetä meikkikerrosta? No mulle kävi niin yks päivä ja meni melkein 2h, että pääsin lähtemään...

Emmiblogi2

Okei, en pystyis ees vetää hirveetä pakkelikerrosta, se vaan ei oo mua. Mut siis normaalisti voin lähteä ilman meikkiä kauppaan ja muutenkin. Ei tuota mulle ongelmia. IMG_7287
Ja minne olin siis menossa... Emmiblogi1
No kirjastoon. On mulla kans ongelmat, pitää meikata kirjastoon. Älkää siis ymmärtäkö mua väärin, tykkään kyl meikata, mut tolloin ei olis huvittanut, mut oli pakko. Lol

Heh, olin myös yks päivä lenkillä ja sade yllätti. No tulipahan juostua lenkki ainakin nopeemmin, et pääsi sateen suojaan. Tajusin muuten näitä kuvia kattoes, et näytän ihan kersalta, enkä todellakaan 20veeltä :(
Emmiblogi3


Tässä teille todiste aamulta, just heränneenä. IMG_7312
Että moro. Kiva olla 15v, vai onko.......

5 kommenttia:

  1. Jei kiva tää sun blogi :) Luin myös kaikki jutut mitä olit Ghanassa kirjoitellut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla et tykkäät :) Jään kyllä innolla lukemaan sun kirjotuksia Gambiasta, se on maa mistä on nyt vuoden aikana tullut luettua kovasti ja haluan sinne matkustaa joku päivä!

      Poista
  2. ootpas ihana noissa ekoissa kuvissa!! <3 no okei, oot tos viimesessäki.. mutta näyttää kyl vähä siltä et edellisenä iltana olis menny myöhälle ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä oon kauneimmillani tos vipas ;-) Se saattaa kyl olla töiden jälkeisenä aamuna otettu... Mut eikö ookki aika 15v kuva?!?

      Poista
    2. Tästä sais itseasias hyvän mainoksen.. eka toi alin kuva ja sitte oot käyttäny jotain heleyttävää tuotetta ja lopputulos on toi eka kuva ;)

      Poista