2012-11-08

My new love

Mihin mä miestä tarvin, ku mulla on nyt nämä!!!

IMG_7362

Mä löysin Poi:n Ghanassa, kun yhdellä vapaaehtoisella oli nää mukana. Mä olin heti myyty! Vaikkakin saankin ihan liikaa mustelmia, kun noi pallot vaan osuu muhun koko ajan :-D Niin rakastan harjoitella näillä.

IMG_7366
 
Mutta vihdoin siis sain mun omat kotiin. Tilasin nää New-Zealandista asti, kun en muualta löytynyt. Tai olis löytyny, mut ne nettisivut oli todella kyseenalaisia..
 


IMG_7368

Eli eikun harjoittelemaan! Ainoa pikku propleema on se ettei täällä äitin luona oo tilaa. Oon saanu mun lampusta jo 2valoa mäsäks.. Ajattelin kyl et jos äitin huoneesta vietäis sen sänky pois, niin saisin mahtavan harjoittelupaikan. Harmi vaan ettei äiti ehkä ilahtuis tästä ratkaisusta.

Ja vielä joskus mäkin käytän tulta, niinkun mun kaveri!!

IMG_5562

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti