2012-11-06

Viikkoa viikon peräään

Heispan taas,

Yhyy miks mun kamera makaa tuolla pusselissaan jo ööö monettako viikkoa?
Se kyl yrittää kovasti, mut tiedä mikä syysmasennus silläki on..
Joten saatte kuulla mitä mulle kuuluu kukkurukuuluu.

- Näin pariviikkoa sitten yhden vapaaehtoisen Tampereella, neitonen kun siellä kerran asuu. Ja mikä parasta hänen sisko oli muuttanut Stockholmiin. Ei sillä niin väliä, mutta hänel oli ehkä paras työpaikka ikinä!! Arvaatteko jo, no ice age-hahmo ruotsinlaivalla! Siis oikeesti, kuka ees hakee tollasiin työpaikkoihin? :-D

- Oon alottanu työt uudes paikas. Eiku oonko jo kertonu? No kuiteski, heha en kerro teille mis koska mua nolottaa ja jos joskus näätte mut töis olkaa ku ette tuntis mua! Sen verran voin kertoo, et en saa käyttää kynsilakkaa(kyllä minä, kynsilakkariippuvainen!!!), kynnet lohkeilee(ei siinä et niistä mitää muutenkaa olis jäljellä), joudun käyttämään lippistä(oikeesti lippstä, jos joku mun pääs näyttää idiootilta se on lippalakki!!) ja stressitilanteis teen kaiken väärin ja mun tekeleistä tulee aika hmm, mielenkiintoisia.. Mun pomo onkin mulle kokoajan et"Emmi, ens kerralla jos..."

-Olin Turus, siit taisinki jo kertoo. Mut Turkuu ei voi ylistää liikaa!!

- Nuipero on rasittanut mua enemmän kun normaalisti. Minkä takia sen pitää tunkee mun sänkyyn ja herättää mut ja lähtee pois? Mummi myös syöttää Nuiperolle voita, ihan ku se olis ihminen.. Odotan sitä päivää, kun sen suonet on tukkeutunu

- Oon myös ollut vanhassa työssä, mikä ei myöskään suju. Mut hei pomon mielestä siperia opettaa, ku valitin sille liikaa mun osaamattomuudestani :-D Ai niin ja hei, on kivaa ku ihmiset panostaa halloweeniin pukeutumalla mut miksi hitossa kukaan haluaa maalata kasvonsa vihreiks ja laittaa glitterperuukin päähän? en uskaltanu kysyä kyseiseltä naiselta, olisin varmaan saanut turpaan.

- Oon myös käynyt combatis ja nauranut yhdelle miehelle jka oli ekaa kertaa kyseisellä tunnilla. Voin muuten kertoa et siltä se näyttikin! Oikeesti ei pokka vaan pitänyt, olisitte nähny sille ei voinu olla nauramatta. Ja ai niin, miksi bodypumpin uudet tulokkaat alottaa aina 1kg painoilla?? Kuka tekee reidet 1kgeellä?

- Oon myös ollut mummilla haravoimassa ja ajatellut naivani naapuritalon nuoren miehen. Hän nimittäin asuu talos, jossa on salahuoneita ja kaikkee! Nii ajattelin et hänet naimal pääsisin kattoo sitä taloa myös sisältä ja hei josei se miellytä aina voisin erota. Hyvä idea vai? Yks pikku propleema täs on, et mummikaa ei tienny herran nimeä. Mut hänellä on harmaa auto, sellanen aika vanha, eli tälläsen auton omistajat voi ilmottautuu mulle!

- Santtu on majaillu tääs koko viikon. Se on sellanenki sottapytty ettei mitään rajaa. Vaikka mä siitä tykkäänki, nii pliis kai se lähtee himaan huomenna??

Eli siis en oo tehny yhtään mitään..

1 kommentti:

  1. hahah, oot ihana! ja voisin ottaa nupun lainaan hetkeksi kiitos <3

    VastaaPoista