2012-12-17

Päivän paras hetki

Mä tulin tunti sitten töistä kyrpä ottassa, jotenki nälkä ja pyöräily saa mut kiehumaan raivosta.. :-D
Menin hakemaan postia ja mitä mua siellä odottikaan!!! Kirje Itävallasta.
Mun ihana kaveri, johon tutustuin Ghanassa oli lähettänyt mulle kirjeen, mistä ei voinut kun tulla iloiseksi ja kaikki ärsytys oli tipotiessään! Ja kaiken kukkuraksi sain vielä groudnut-patukan (mikä oli kylläkin aivan muusina, kiitos postille) mitä syötiin Ghanassa aina. Rebekka oli ite sen leiponu mua varten <3
Tuli kova ikävä Ghanaan ja varsinkin meidän porukkaa siellä. Mut toisaalta oon innolla lähdössä uusille tutkimusmatkoille. Saksan jälkeen olisi tarkoitus lähteä Mexikoon kattelemaan vähä tulitaidetta(köhköh, millä rahalla??) ku oon niin innoissani siitä nyt.
Ai niin mun Saksan perhe ei oo laittanu s-postia mulle 2 viikkoon... Glup IMG_7444Huomatkaa, mulla on farkut! Lämpöä sellanen kiva +30, mut just sopiva tolle säälle. :)
IMG_7445Ja kuten näette, opetettiin Rebekalle Akun kanssa hienosti suomea! IMG_7447

Ja tässä puin nupun talvivaatteisiin, se kävelee noilla töppösillä niinkun sillä olis paskat housussa <3 IMG_7435 IMG_7436

4 kommenttia:

  1. Jos kaikki olis menny niinku piti niin makoilisin just tällä hetkellä meksikon auringon alla :(( mutta ei auta valittaa, voidaan lähtee sinne joskus yhdessä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii olisit, mutta kaikella on tarkotua ja Dubai kutsuu sua pian! Ja ehkä me lähetäänkin yhdessä!! ;)

      Poista