2012-12-13

ur gotta fight for ur right to party

Ei hitto oon päivä päivältä innokkaampi harjottelee mun fire poilla (ilman tulta tietty). Mut äitin luona ei vaan oo tilaa :-((( Olohuoneen keskellä voin vähä yrittää harjotella, mut kokoajan poit osuu sohvaan tai takkaan...  Vitsi oon varma et joku päivä oon hyvä ja tästä tulee muutakin kun nyt olohuonees spinnittelyä (miten spinning suomennetaan???).

Ja onhan tää yksinharjoittelu vähän tylsää, tai olis nii siistiä jos olis joku jonka kans harjotella ja oppii uusia temppuja. Onneks ku muutan Saksaan, niin Rebekka saa luvan tulla mun luokse sitten ja mä voin mennä sen luo Itävaltaan ja voidaan harjotella koko yö! Ja ehkä mä voisin sitten ekan kerran tehdä tulen kanssa.. Will see. Nii et ottakaa yhteyttä ja harjotellaa yhdessä, okei?!?

Oon jo oikeesti miettiny et menisin salille harjottelee silloin ku siellä ei oo tuntia :-D Tilaa kyllä olis, ei peilejä kylläkään, mut mua varmaa pidettäis ihan idioottina :D Mä oon siinä suhteessa nii urpo, ku tiedän etten oo vielä hyvä (mut ei kukaan oo aluks, yritän muisuttaa tätä itelleni), nii sit kaikki kuiteski kattois mua ku idioottia.. Ja aamusin siellä salilla kuiteski on se 2 bodaajamiestä, joita varmaan kiinnostais ku kilo paskaa. Olis nyt kesä, et sais pihalla harjotella!

Nii ja sitte asiasta sukkahousuun. Mua ei oo luotu tänne kylmyyteen elämään :-( Kaipasin Ghanassa ehkä 2 kertaa lunta ja kylmyyttä, mut täällä mä kaipaan lämpöä joka päivä! Voin nyt jo kertoo, etten tuu kyl elämään elämääni täällä, vaan jossain lämpösessä missä on rento meininki. Ei mitää tällästä suomalaista ""ei tunneta naapureita"-meinkiä vaan sellanen et tuntee olevansa elossa ja että ihmiset välittää. Vaikee kuvailla, mut Ghanassa se tuli aika hyvin esille, miten ihmiset välittää toisistaan.

Mutta kuvia ei taaaaskaan ole, mulla on yks vapaapäivä töistä ennen joulua. Et pitsoja pyöritelles tää aika tulee kyl menemää, mut ei saa valittaa ku rahaa tulee!

Taidan mennä nyt nukkumaan. Nuppu rasittaa tos vieres, se ei tiedä et miten päin nukkuis..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti