2013-01-31

Räps räps!

Mä en tullutkaan kipeeksi! Jee (kiitos sinä jokapäiväinen aspiriini). Eikä mulla asiaakaan oo. Päivät rullaa tasaseen tahtiin, joku vois sanoa mun elämää tylsäksi, mutta mä tykkään. Eilen käytiin subissa syömässä ja se vasta luksusta olikin, nami :)
Enkä mä tiedä mitä teille kirjoittaisin, ehdotuksia? Kertokaa nyt pliis mistä haluisitte mun kirjoittavan ja ottavan kuvia?
Joten ylläriylläri, tässä tulee kasa kuvia mun ihanista tytöistä.P1300226
 Ahaa, kamera! Here i come. P1300228
 Oon jo aika lähellä.
  P1300229
 Hmm, voiskohan toi maistua hyvältä? P1300237
 Mulla on sellainen tunne, että voi. P1300230
 No todellakin, nami! P1300254 Mut tää ei :(
P1300232P1300204
Tänään en olis millään halunnut nousta ylös :(

Niin hei, kertokaa nyt oikeesti mitä halusitte tietää tai nähdä kuvia!

2 kommenttia:

  1. Hei, miten sun olympus on toiminu? osaakko jo käyttää sitä? ;) ainaki kuvien laatu on hyvä!!

    voisit kertoo vähä saksalaisesta ruuasta. hehe. ootko syöny siellä herkullisia makkaroita? :D

    hullua, oot pian ollu siellä jo kuukauden! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun olympus toimii vallan mahtavasti! Mutta pitää vaan olla tosi valoisaa et kuvat ei heilahda :((( Mut tarkkoja kuvia tulee jee!!

      Poista