2013-01-29

Vaihteeks kipeenä

Onko uutta, oon varmaan tulossa TAAS kipeäksi. Ei morjensta.
Heräsin aamulla ja oli heti sellanen olo että pitää oksentaa. No sinnittelin ja lähdin kuiteskin ajallaan J:n luokse missä söin muroja mitkä onneksi pysy mun mahassa!Täs nyt sit odotellaan, että koska saan juosta vessaan, ai että elämä hymyilee <3 Ja kuumekki sieltä ihanasti alkaa jo nostaa päätään.

Oonko kertonut et tytöt on kipeitä? On ollut jo viikon nyt ja tänään käytiin viikonsisällä kolmannen kerran lääkärissä. Ens maanantaina uudelleen. Ei moro sitä itkua ku ne yskii keuhkojansa pihalle ja tänään toisella todettiin vielä keskikorvantulehdus :( On niin hirveetä katsoa kun ei voi tehdä mitään asialle. Nii ja molemmilla on siis todettu keuhkotulehdus? tai jotain vastaavaa.. No sormet ristiin että noi antibiootit alkais nyt vaikuttamaan!

Asiasta sukkahousuun! Mä en oo ainut hullu joka uskoo, ettei täyskuulla saa nukuttua, nimittän tos onko siitä nyt 2 yötäsitten en saanut nmukuttua millään, ja yllätys yllätys oli täyskuu! Myöskään J ei saa silloin nukuttua, eikä tytöt. Ja Oma(isoaiti)n yks hoidokki(XD) oli myös ollut kuulemma koko yön valveilla. Nih, että se on nyt todistettu, täyskuulla ei pysty nukkumaan!

Tähän asiaan saattaa hiippasen vaikuttaa se, että luen ihan maailman parasta kirjasarjaa! Oikeesti oon vannoutunut twilight vihaaja, mutta tää sarja kertoo ihmissusista ja oon niin koukussa ettei ikinä. (Mun täytyy varmaan antaa vielä twilight-sarjalle mahdollisuus). Eli jos yhtään kiinnostaa nii tsekatkaa Maggie Stiefvaterin kirjoittamat; Shiver, Linger ja Forever-kirjat. Luen näitä englanniksi ja mun mielestä todella helppoa tekstiä ymmärtää!P1290194

Voinko vielä kerran kehua näitä kirjoja! Kannattaa lukea, varsinkin jos oot tällästen kirjojen vihaaja, lupaan, että jäät koukkuun.
P1290193

Ja näin oon myös saanut aikaani kulutettua. Osaan jopa sanoa Ich bin Emmi, että jebou! Ja Hallo......

Ja kun tiedän kaikkien siellä suomessa tuntevan nyt myötätuntoa mua kohtaan, niin ajattelin teidän suruksi vielä muutamat pärstäkuvat ottaa, että näette kuinka kipeä olen. Mutta vaikka nämä kuvat varmasti surullisia ovatkin, niin älkää nyt sentään itkekö. Lupaattehan?P1290192P1290188P1290186

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti