2013-01-14

Vauvoja jokapuolella!

Mä oon tainnut saada jo yliannostuksen lapsista, kun näin jo untakin. Nih, että terveisiä vaan Hetalle, joka oli raskaana, taisi olla enää muutama päivä laskettuun aikaan. Ja Kirsille, joka vastusti mua hommaamasta lasta, mutta paljastuikin, että hänellä oli 1,5vuotias tyttö kotona! Ja mulle ei ollut kertonut mitään, sain jäätävän raivokohtauksen ja lähdin pois talosta ovet paukkuen :-D Sitte mun herätyskello soikin..

Mutta onhan se pakko myöntää, että nää lapset on täällä aivan ihania! Tykkään heistä päivä päivältä enemmän <3
Mun oli tarkoitus ottaa lapsista tänään kuvia, mutta taas unohdin ja kun muistin niin oli jo pimeää pihalla, ja kuvista tuli heilahtaneita. Mutta vaikka nää kuvat on ihan huonoja, nii kattokaa kuinka söpöjä lapsia <3P1140094
E&L

P1140098
L

P1140085
E

Oi voi, kunhan saan parempia kuvia, niin laitan heti tänne!
Ei näistä riiviöistä voi olla tykkäämättä!!

3 kommenttia:

  1. oi mitä suloisuuksia! koita pysyä perässä ;)

    VastaaPoista
  2. siis mitä emmi, eksä tienny et mulla on se 1,5v kakara?????? :---D t.kike

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no nyt tiedän! Ja että ootte Tonin kanssa yhdessä, mutta esititte kaikille että erositte!!! :-D Mitähän unta mä ens yönä nään...

      Poista