2013-01-16

Yäääh

Eiiiih! Miksi voi miksi olen kipeä?
Jos lapsilla on vähän nuhaa, niin eiköhän se heti tartu muhun 100 kertaa pahempana.. Menin kuitenkin töihin tänään ja äsken käytiin J:n kanssa hakemassa mulle särkylääkettä ja muita jutskuja. Ja seki vielä, ettei mun visa toiminut?!? Kertokaa nyt joku, että miksei se toiminut? Kai sen pitäis pelittää, right?? Toivon todellaki, että sillä apteekilla oli ongelma, eikä mun kortilla :(
Ja L&E ei suostunut nukkamaan aamulla, voee paska. Se puoli tuntinen 7.30-8 on mun ainut rauhoittuminen ja ei, neidit halus leikkiä.. Ja tietysti ku lähdettiin pihalle, he nukahti kärryihin heti :-D Tää on niin tätä.
Noh, huomenna uus yritys ja toivottavasti oon terveempi, ettei tää ainakaa pahenis!P1160102P1160105

Mä tästä meen suihkuun ja ajattelin mennä nukkumaan jo 8 aikoihin, kun viimeyönä ei sattuneesta syystä tullut oikein nukuttua.. Heh heh

Ja ajattelin ottaa kämeläni mukaan huomenna, jos saisin nyt vaikka hyviä kuviakin tytöistä!
Eli huomiseen, TSYYYYYS

1 kommentti:

  1. Sun täytyy hommata vähä vitamiineja sinne niin ei iske ehkä flunssat sun muut niin pahana ku on hyvä vastustuskyky :)

    VastaaPoista