2013-02-28

Ich will abgehen

Tänään vietettiin Emmin ja Lillin 1v synttäreitä! Tytöt on jo yhden vuoden ikäisiä, ihan hullua. Kun mä tulin tänne ajattelin että menee vielä sata vuotta ennenkun on synttärit, mutta tässä sitä ollaan. Huh, nytkun ne vain oppis vielä kävelemään, niin olis taas hintsusti helpompaa ;)

Mitäs muuta, kaikki (tai suurin osa) taas vaihteeksi hyvin. Huomenna ehkä taas päin v*ttua, mutta tänään oon hymyillyt koko päivän. Eli pitää muistaa nauttia niistä hetkistä, kun kaikki rullaa. Eikä murehtia huomista! Viime vlkp:nä olin Rostockissa tapaamassa Caroa, johon tutustuin aika tarkalleen vuosi sitten Ghanassa. Oli tosi jees lähteä täältä kylästä hetkeksi pois ja nähdä kaveria (te muut kun olette siellä suomessa :( ) ja saada muuta ajateltavaa. Kivaa oli ja Caro sanoi, että voin tulla vaikka joka vklp jos siltä tuntuu :)

Tälle viikonlopulle ei oo erityisempiä suunnitelmia, huomenna on töitä. Tokikin myöhemmin vasta, kun lupasin Tomille tulla vahtimaan tyttöjä lauantaina että se pääsee kitesurffaamaan vihdoin ja viimein.Tälläset kortit Jenni oli tehnyt kaikille vieraille :)
P2280030 Mun uudet sukat, vähäx noloooP2280020
Väännettiin Jennin kanssa Cupkakeja eilen illalla. Noh, ainaki on rakkaudella tehty ja maistu hyvälle!

P2280031P2280043
Mun pienin lintu on aika handicapped, vai mitä mieltä ootte? Silti rakastan tota kuuhun ja takas! Ja yhden taten oon ajatellut ottaa täällä saksassa ;) Että terkkui äitille joka varmasti pomppii tasajalkaa innostuksesta <3

2 kommenttia:

  1. Onneks meki nähdään pian! <3

    onko tatskan paikka jo tiedos? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, ootan jo niin innolla! <3
      hehe ja onhan se tiedossa, pitäis vaa saada aikaseks ;) ehkä Berliinis vois kävästä? Ku se on kuitenki aika pieni!

      Poista