2013-02-17

Sano mitä sanot, mitä sanot tulee luonnostaan.

Ah, Sonntag!
Anteeks hiljaiselosta täällä blogissa.

Mä tykkään ihan hirmuisesti mun perheestä täällä, voisin ylistää niitä vaikka kuinka paljon. Tuun mahtavasti juttuun heidän kanssaan ja haluan todella olla täällä kesän loppuun. Mä en halua enää asettua uudelleen, vieraaseen paikkaan, mun on hyvä täällä ja toivottavasti on koko loppuajan!

 Eilen lähdettiin aamusta Lübeckiin, ja ai että kun on kaunis kaupunki! Ne rakennukset on niin hienoja, vanhoja kun mitkä ja korkeat katot. Ihan jumalattoman iso kirkko, en oo ikinä nähnyt sellasta ennen. Noh, kuten arvata saattaa, eihän me niitten rakennusten takia sinne kaupunkiin menty ;) Vaan.... shoppailemaan XD Ja shopattua tulikin aika kivasti. Eihän tällä aupparin palkalla mitään kalliita juttuja osteltu, mutt HMstä löyty vaikka mitä mun budjetille sopivaa. Ja tää Lübeck reissu tuli kyllä tarpeeseen, oli ihana päästä pois täältä Grevesmühlenista hetkeksi ja viettää aikaa Jennin kanssa. Kuukauden päästä pääden onneksi sitten Berliiniin shoppailemaan mun ihanien ystävien kanssa <3

Parit kuvat viimeviikolta. Lübeckistä ei valtettavasti oo yhtään kuvaa, kun unohdin kameran kotiin :( Noh, päivä oli muutenkin aika sateinen, niin ei ne rakennutkset olis näyttänyt niin hienoilta, kun ne oikeasti näyttää! P2120340P2120329

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti