2014-03-15

Iphone kuvia.

 Yritän epätoivoisesti päivittää mun puhelinta, mutta hienosti siinä onnistumatta. Sain kuitenkin puhelimen kuvat koneelle ja aattelin niiden avulla kertoa mitä mulle on viime kuukausina kuulunut. Ps. miksi ohjelmistopäivitykseen tarviin wifin?! Eihän mulla semmosta ole, mutta miten onnistuin silti päivittämään tän kuukausi sitten, anyone??

No mutta, täältä pesee:
Ihana Mirkku ja minttukaakot Blankossa, jonka jälkeen päädyttiin Dynamoon hieman kännissä, tai mä taisin joutua vähä keräilemään itteeni..

Oon ehkä pahin naapurikyylä ikinä! Harmi että en jaksant venata poliisien ulostuloa ku niillä meni niin helkkarin kauan.

 
Uus koti ja eka yö <3

Home sweet home.


Eka itse sytytetty tuli, missä menikin se reilu 45minuuttia :-D

Junailua Seinäjoelle, mihin Nuppu jäikin :( Vaikka valitin äitille, että en halua Nuppua enää Turkuun, niin onhan mulla nyt ihan kauhea ikävä jo sitä pikku karvapalloa!

Tsillausta Seinäjoella.

Superystävät Heta ja Kirsi <3 

Ihana Turku.

Mun sohva suvaitsi viimein saapua, onhan se nyt ihana, eikö?!

Kakola, mikä sijaitsee ihan mun kodin vieressä :)

Aamusali ja Zumba, kiitos huonosti kulkevien bussien kävelin himbeen.

Turussa on taas lunta, nyyyh!



Ihanaa lauantai iltaa kaikille, puss <3

4 kommenttia:

  1. Heipsan! Tosi ihana blogi sulla! Mä luin täss putkeen kans sen sun vanhan blogin Ghana vuodesta ja huippu sekin! Sait yhden lukijan lisää :--) Mut anyways, itelläkin ollut suunnitelmissa vapaaehtoistyö Afrikassa, niin aloin vaa miettii et minkä järjestön kautta menit ja mitkä oli kustannukset?

    VastaaPoista
  2. Moikka, ja mahtavaa että tykkäät :) Jos vaan yhtään haluat lähteä vapaaehtoistyöhön niin lähde ihmeessä!! Mä lähdin sellaisen järjestön kautta kun LoszuGhana ja niiden hinnat vaihtelee ihan sen mukaan kauanko meinaat siellä olla :) Mun vuosi maksion joku 1000€ plus tietty käyttöraha. Mikä tais olla noin 200€/kk ja jos matkustin nii sit toki enemmän:) Jos on lisää kysymyksiä niin kysy ihmeessä mä yritän vastata parhaani mukaan!

    VastaaPoista
  3. No okei, nyt kun yllytit, nii kysynpäs viel lisää :D Minkä takia lähdit just Ghanaan? Suosittelisitko? Pääseekö kaikki vapaaehtoset asumaan perheisiin? Entä voiko siihen vaikuttaa millaseen työhön päätyy? Tosi mahtavaa jos viittit vastailla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai vastaan :) Mä lähdin Ghanaan varmaan sen takia et siel puhutaa enkkuu, koska monet länsi-afrikan maat on ranskan kielisiä ja se kieli ei onnistu lainkaan XD Jaa vaikutti toki myös Ghanan turvallisuus ja se et on myös meri! Ja todellaki suosittelen, ihan mahtava kokemus, kunhan sen ottaa sellasena matkana ehkä itsensä ettimiseen ja uuteen kulttuuriin ja ihmisten löytämiseen :) Ei niinkään, että lähet pelastamaan maailmaa.. Asuminen riippuu ihan siitä mihin projektiin haluat :) Orpokodissa asuisit tietty siellä, koulussa jos oot niin sulla on hostfamily, farmityössä asut siellä farmil ja jos haluat luennoida esim.hivin vaaroista, niin todennäköisesti tuut asumaan vapaaehtoisten huoneella :) Eli ihan susta kiinni, mitä haluat tehdä, se että pääsetkö just siihen projektiin mihin haluat riippuu siitä, onko siellä tilaa vai onko joku toinen vp jo siellä. Mut yleensä aina pääset sinne mihin haluat! Toivottavasti auttoi vähän, ja jos loszughanan kautta haluat lähteä nii mä voin vaiks kysellä niilt pomoilta lisää projektista mihi haluaisit, kun tunnen heidät hyvin :)

      Poista