2014-03-24

We can breath in space, they just don't want us to escape

Viime keskiviikko oli aivan superi päivä! Mirkku oli puhunu viikon että keskiviikkona mennään yhteen paikkaan mutta ei suostunut paljastamaan siitä mitään. Mä yritin saada sen moneen otteeseen paljastamaan, että mistä on kyse, mutta ei.. Käveltiin aika pitkään ja vihdoin kun oltiin paikalla näin mistä on kyse. Ja me oltiin Kiipeilypalatsissa, ei hitto voinko saada parempaa synttärilahjaa oikeesti! Kumpikaan meistä ei ollu ennen kokeillu kiipeilyä mut niin vaan sitä mentiin :-D
Ensimmäinen kiipeily oli ihan sairaan pelottavaa, pääsin ehkä 5 metriä, katoin alas ja en uskaltanut enää kiivetä ylöspäin.. Mut kyl se sitten rupes onnistumaan ja oli niiin siistiä oikeesti. Jos ette oo kokeillut, niin koittakaa! Sitä adrenaliinin virtausta, kun kiipeet vaan ylöspäin ja ylöspäin.
Kiipeilemään tarvii lähteä kaverin kanssa, sillä toinen kiipeää ja toinen varmistaa sua alhaalla. Eli kaikki luottamus kaveriin ketä on vastuussa siitä että jos putoat, ettet tipu maahan XD
Mä haluan kyllä lähteä uudestaan, niin mahtavaa se oli! Heha sovittiinki jo treffit ens perjantaiksi ;)

Viime viikonloppuna eli toissapäivänä vietettiin mun syndejä, mulla on nyt hirveä 22-v ikäkriisi XD Heta tuli lauantaina tänne ja lähdettiin tietysti baariin. Napattii Mirkku matkaan ja se oli menoa, oli superi ilta. Sunnuntai ei sitte ollutkaan, jösses mikä darra. Voin kertoa, ettei oo moneen vuoteen ollut noin pahaa darraa. Taas yks muistutus että oon tullut vanhaksi..

Tänään lädin aamusta kuvailemaan, koska sää oli mitä mainioin! Ihana aurinko!


Uudet Vanssini, hyvää syntymäpäivää minä.


Mikaelin kirkko, niin super kaunis kirkko etten kestä! Jos kuuluisin kirkkoon, niin tuolla menisin naimisiin.


Kakola.

Hei murut, olis superia tietää että mistä te haluaisitte mun kirjoittavan. Mulla olis nyt vielä muutama päivä aikaa panostaa tähän blogiin, ennenkun lähden Meksikoon, niin enemmän kun mielelläni kuulisin teidän mielipiteen :) Ja jos haluatte niin olisi kiva tietää, että keitä tätä blogia lukee ;)

1 kommentti:

  1. Ihanat kenkulat ja kivoja kuvia! <3 Kerro ennen matkaa, esim, että mitä pakkaat mukaan, mitä haluat siellä tehdä jne.. :) ja reissukuvia sit tietty odotellessa!!

    VastaaPoista