2014-03-25

Mexico im coming very soon

Voi Meksiko kun olet jo niin lähellä ja en ole saanut tehtyä vielä mitään valmisteluja.. Eivaa, tänään juurikin 5 min sitten sain varattua ekan hostellin mulle yhdeksi yöksi XD Ajoissa ja silleen..

Mähän tosiaan lennän tonne Cancuniin (nyt jos olisin ollut järkevä niin olisin ottanut paluun Mexico Citystä, sillä se on kaukana ja näimpä olisin sinne asti pakollakin matkannut), mun lento on vasta 20:50 perillä, mikä ei ihan hirveesti naurata.. Joten mun plääni on ottaa bussi Cancunin keskustaan, ja suunnistaa sieltä kävellen mun hostelliin. Matka pitäis olla joku 10 min, joten enköhän mää selviä :)
Katotaan jäänkö toiseksikin yöksi Cancuniin, mutta joka tapauksessa lähden siitä Playalle seuraavaksi.

Playalla en tiedä yhtään kauanko tulen viihtymään, mutta ainakin muutamia päiviä, sillä siellä asuu yksi suomalainen ketä tulen näkemään ja toivottavasti myös saan nähdä hieman firedancea ;)

Playalta matka tulee jatkumaan Tulumiin, mistä luin olevan aika suosittu reppureissaajien piirissä. Ja tähän mun planit sit loppuivatkin XD
Mulla ei valitettavasti oo sellasta kuvanmuokkausohjelmaa, että olisin voinut piirtää tuohon kuvaan. Joten mun reitti näin pähkinänkuoressa: Cancun-Playa-Tulum-Chetumal-joku?!-Oaxaca-joku?!-Playa-Cancun.
Tosta Oaxacasta oon lukenut paljon ja sinne olis niin mahtava päästä käymään, mutta ainakaan sitä kauemmas en tule lähtemään. Meksiko saattaa näyttää tuossa kartalla suht pieneltä, että kyllähän sen kiertäisi suht nopeesti, niin ei todellakaan.. Just katoin niin olikohan Playalta Mexico Cityyn noin 24h bussimatka. Ja koska mun reissu on kuitenkin niin lyhyt, en halua kuluttaa yhtä kokonaista päivää bussissa, sen takia tuun kiertämään tuota rannikkoa pitkin Oaxacaan ja takaisin ja toivoa että päivät riittävät siihen XD

Nythän mää vasta innostuin, vielä olis paljon hommaa ennen kun oon valmis reissuun. Jaiks! Mut eiköhän se tästä pikkuhiljaa. Vois tuota säätäkin vähän kattoa ja miettiä että kuinka lämmintä tulee pakata mukaan. Joten Aino, vinkkejä vaan kehiin kiitos :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti